Legendarni svjetski modni brend dolazi u Hrvatsku

Kultni brend Diane von Furstenberg bira Zalando za ekskluzivnog maloprodajnog partnera u Europi

  • Zalando postaje ekskluzivni maloprodajni partner brenda Diane von Furstenberg (DVF) u Europi. 
  • Zalandove digitalne inovacije i suvremeni storytelling  predstavit će DVF novoj generaciji modnih entuzijasta.
  • Ovo će partnerstvo obilježiti posebna marketinška kampanja koja kreće u ožujku.

Zalando, vodeća europska online destinacija za modu i lifestyle, i Diane von Furstenberg, legendarni dizajnerski brend, danas objavljuju ekskluzivno partnerstvo kojim Zalando postaje jedini maloprodajni partner DVF-a u Europi. Širok izbor DVF dizajna, uključujući kultnu haljinu na preklop, bit će ekskluzivno dostupan na Zalandu na svih 25 tržišta, uključujući i Hrvatsku. Zalando tako postaje jedina europska trgovina koja nudi DVF, uz već postojeće dvf.com i DVF boutique u Bruxellesu.

Ovo partnerstvo spaja dvije tvrtke sa zajedničkom vizijom osnaživanja i inspiriranja kupaca da se osjećaju samopouzdano u svom osobnom stilu. Zalandov fokus na digitalne inovacije i suvremeni storytelling omogućit će DVF-u da dopre do nove generacije modnih entuzijasta i ponovno ih upozna s  legendarnim stilovima svoga brenda.

“Zalando dijeli našu viziju: želimo osnažiti žene i ponuditi im kvalitetnu odjeću u kojoj se osjećaju samouvjereno”, kaže Diane von Furstenberg. “Raduje me vidjeti kako ovo partnerstvo dopire do nove generacije žena.” Graziano De Boni, izvršni direktor DVF-a, dodaje: “Zalando je idealno odredište za DVF u Europi. Uklapa se u našu DTC (direct – to – consumers) globalnu strategiju ekskluzivnih maloprodajnih distribucijskih partnerstava diljem svijeta.”

“Diane von Furstenberg prava je modna ikona i čast nam biti njenim partnerom i partnerom njena brenda”, kaže suosnivač Zalanda David Schneider. “Naše zajedničke vrijednosti osnaživanja samopouzdanja i samoizražavanja kroz modu, u skladu su sa Zalandovim strateškim fokusom na kvalitetna partnerstva i inspirativan storytelling, te čine ovo sjajnim spojem. Uzbuđeni smo što DVF-ov kultni dizajn donosimo isključivo na našoj platformi i dijelimo njenu inspirativnu priču s našom europskom zajednicom od više od 50 milijuna aktivnih kupaca.”

Diane von Furstenberg dio je Zalandovog portfelja dizajnerskih brendova od 2018. godine, odnosno od samih početaka Zalandove dizajnerske strategije. Lena-Sophie Roeper, potpredsjednica za dizajnerske brendove u Zalandu, kaže: „Nakon što sam nekoliko godina radila s DVF-om, drago mi je što nam je Diane sada u potpunosti povjerila svoju distribuciju kao njihovom ekskluzivnom maloprodajnom partneru u Europi. Ovo partnerstvo prava je prekretnica na našem putu izgradnje inspirativnog i još kvalitetnijeg asortimana i inovativnog iskustva kupnje za novu generaciju kupaca dizajnerskih brendova.”

Ekskluzivno partnerstvo obilježit će se marketinškom kampanjom u ožujku 2025., koja će istaknuti naslijeđe DVF-a i povezati ga s novom generacijom modnih entuzijasta.

FOTO: PROMO

Back to top button